Suomalaiset Kasinot

Quickspin julkaissut Ticket to the Stars kolikkopelin

Ticket to the Stars  kolikkopeli
Playtechin omistama, Ruotsissa toimiva kolikkopelien kehittäjä Quickspin onnistuu aina yllättämään ja huikaisemaan, ja tiimi on vastikään julkaissut upouuden kolikkopelin nimeltä Ticket to the Stars.

Jännittävä uusi peli vie verkko- ja mobiilipelaajat suurelle galaksin kiertomatkalle. Se on Quickspiniltä vuoden toinen julkaisu ja erittäin viihdyttävä, erittäin pitkälle kehittynyt grafiikoiltaan ja erikoisominaisuuksiltaan sekä – viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä – volatiliteetiltaan erittäin korkea, kun puhe on kolikkopeleistä.

Erikoinen erikoisominaisuus

Tutkiessaan yötaivaan ihmeitä ja sen monia lupauksia seikkailijat saattavat törmätä Ticket to the Stars ‑kolikkopelin erityiseen ilmaispyöräytysten bonuskierrokseen. Mutta mitä ilmaispyöräytysten kierroksessa muka on kotoisin jostakin toisesta maailmasta, joku saattaa kysyä. Eikö sellaisesta ole tullut ominaisuutena aika lailla vakio? Kenties on, mutta Quickspiniltä löytyy aina se pieni ero: Ticket to the Stars tarjoaa rajoittamattoman kerroinominaisuuden, johon kuuluu lisäbonuksena kaksi ylimääräistä ilmaispyöräytystä aina, kun kertoimien kerroinmagia näyttää voimansa.

Alaspäin syöksyvät rullat ja pinoutuvat villit symbolit tekevät kolikkopelipaketista täydellisen. Ei sillä, että olisimme odottaneet yhtään sen vähempää Playtechin hyväksymältä kehittäjäryhmältä.

Gullstrand donkkaa tykisti

Quickspinin tuotejohtaja Erik Gullstrand on selvästikin mies, jolle on jaossa osunut kaunopuheisuuden kortit, sillä hän kuvaili uutta peliä ylistyslauluksi kauniille äänisävellyksille ja Rooseveltin Works Projects Administrationin klassisille julisteille.

Gullstrand kertoi hetkeäkään epäröimättä, kuinka paljon Quickspinin työryhmä oli nauttinut valmiista tuotteesta sen ensilanseerauksen yhteydessä, ja totesi yleisenä vakaumuksena olevan, että pelaajista tuntuisi samalta. Läpihuutojuttu!

Tuotekehityksestä vastaava henkilö käsitteli myös laajemmin Quickspinin hiljattain lanseeraamaa pelaajien asiakassuhteen säilytystyökalua nimeltä Challenges eli ”Haasteet”. Työryhmä on nähtävästi yhtä neuvokas kuin luovakin, sillä työkalu sallii pelaajien nauttia ylimääräisestä sitoutumisen tasosta, jonka takana ovat aiempien pyöräytysten tulokset. Brändiuskollisuuden luominen on nopeasti kehittyvällä alalla avainasemassa, ja Quickspin on kiistatta tehnyt oman osuutensa asiakassuhteiden säilyttämiseen nähden.

Lähteet:

https://www.gamingintelligence.com/